dilluns, 27 d’abril del 2009

Començar singladura

Benvolguts companys.

Avui, llegint els blogs que teniu, m'he decidit a començar el mateix camí que el vostre. Comptant que som un travat amb això d'escriure, m'haureu de perdonar els meus errors; i com que som millor dibuixant, esper fer-vos contents amb alguna aportació de drassana digital que tenc mig enllestida.

Ara un breu comentari sobre el títol.

Fuster groller (mall.): el qui construeix i adoba carros, arades, peces de sínia, etc. (dCVB)

Els qui hem coneixeu ja deveu saber de què va la dèria. Deu fer ja quatre anys que envestirem la restauració del Carro de sa Colcada; jo no ho sabia, però enllestint aquella feina que ens costà tant, vaig encetar una dèria dins meu que m'ha duit a tenir el talleret que tenc i a arreglar-ne una partida més de carros. Ja en contaré més coses ...

Ahh i també vull xerrar de barques, de barques petites com a mi m'agraden, de pasteres i del Balaroi.

Au, per començar ja està bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada