dilluns, 22 de març del 2010

Videos per pasar una estona - Handtools

Salut companys.

Avui tenc poques ganes d'estar més temps a devant sa maquinota que és s'ordinador, però vos vull fer partíceps de la darrera troballa que he fet per internet en relació a la feina amb eines manuals. Es tracte del programa fet pel nortamericà Ron Underhill, aquest fenomeno és un habitual per les webs que parlen de "handmade woodworking" o fusteria feta amb les mans, ja sabeu que els yankies son donats a practicar en devoció tot el que tengui que veure amb el fes-to tu mateix. Be vos deix l'enllaç a la web del programa on podreu veure alguns episodis, alguns d'ells molt interessants.

Wood Wrights Shop

p.d. Veig aquests videos yankies a falta de més videos instructius dels mestres Boliquets, ja fris de veure el capítol on parlau de les planes i l'art de l'afilat.

3 comentaris:

  1. Estimat Fuster,

    entre estos vídeos y la revista wooden boat parece que el que no se hace un llaut los sábados por la tarde de invierno es porque no quiere, que es lo más fácil del mundo.

    diego.

    ResponElimina
  2. Diego, tot és posar-si. Si tens bons mestres molt millor, però sense arribar al nivell d'obsesió del americanets aquests. Pensa que n'hi ha que és consagren estrictament a afilar ferros de planes.

    Puc assegurar-te que hi ha un inici de projecte autòcton molt interessant en relació al teu somni.

    ResponElimina
  3. COMENTARIO OBTENIR VOTRE PARTENAIRE DE RETOUR EN 24 HEURES PAR LE DR PADMAN

    Este artículo es un testimonio de un lanzador de hechizos que conocí mientras buscaba lanzadores de hechizos que me ayudarían a devolverme a mi ex esposo y estoy muy feliz de decir que mi ex esposo volvió a mí y actualmente es mi esposo. y actualmente estoy casado con Jude Rothschild. Jude, mi esposo, y nos queríamos mucho, pero mis padres estaban en contra de que nos viéramos. Tuvimos un malentendido causado por una disputa familiar y nos separamos, pero mi amor por él no me dejó porque fue mi primer amor. luego me puse en contacto con DR PADMAN para ayudarme a recuperarlo. Hoy estoy feliz de que mi ex esposo esté conmigo. Todo esto es gracias a DR PADMAN y quiero que todos los que necesiten ayuda busquen ayuda de este lanzador de hechizos y sus problemas se resolverán. Póngase en contacto con su correo electrónico para obtener ayuda en info@padmanspell.com o (padmanlovespell@yahoo.com) https://padmanspell.com/index-3.html o llámelo a WhatsApp +19492293867 https://twitter.com/padman_dr.

    ResponElimina